Často kladené otázky
Neustále sa snažíme skvalitňovať naše služby a spoluprácu s klientami. Preto sme pripravili prehľad najčastejších otázok, s ktorými sa stretávame prostredníctvom telefonátov a kontaktných formulárov. V prípade, že by ste nenašli odpoveď na niektorú z Vašich otázok, radi Vám ich zodpovieme telefonicky(+421 903 785 962), emailom (info@zaverecneprace.sk) alebo cez livechat na rohu tohto webu.
Prvým krokom je vyplnenie predbežnej nezáväznej objednávky, ktorú nájdete na našej stránke. V prípade nejasností nás môžete kedykoľvek kontaktovať emailom alebo telefonicky.
Výsledná cenová kalkulácia záleží na časovej a obsahovej náročnosti Vašich podkladov, ktoré zohľadňujeme individuálne. Približnú cenu zistíte ihneď po vyplnení predbežnej objednávky. Presnú cenu Vám zašleme na Váš uvedený email v priebehu pár hodín po prijatí objednávky.
Po dohode na cene a nájdení vhodného spracovateľa Vám navrhneme harmonogram ukážok a platieb, ktorý môžete upraviť a pripomienkovať. Platbu a ukážky zvykneme deliť na 3 časti, pričom vždy musí byť práca na príslušnej časti dopredu finančne krytá. Všetky pripomienky k jednotlivým ukážkam dávame okamžite spracovateľovi zapracovať resp. opraviť príslušnú časť = prácu máte neustále pod kontrolou. Anonymne ste v priamom mailovom kontakte so spracovateľom.
Ku každému zákazníkovi je pridelený tzv. garant objednávky. Je to jeden z našich interných pracovníkov. Ten sa stará o sledovanie termínov, sprostredkováva komunikáciu s autorom, je Vám k dispozícii a plne zodpovedá za Vašu spokojnosť.
Úhradu je možné uskutočniť prevodom alebo vkladom na účet, ktorý nájdete v automaticky zasielanom emaily po prijatí objednávky. Podklady v rozsahu minimálne 30 strán, pri štandardnom termíne spracovania v rozsahu viac ako 4 týždne Vám platbu rozdelíme na 3 časti. V prípade expresného spracovania 14 dní a menej Vám bude platba rozdelená na 2 časti. Ak sa rozhodnete pre ultra expresný termín, teda menej ako 7 dní platba sa uhrádza jednorazovo.
Prvú platbu je potrebné uhradiť až po nájdení spracovateľa k Vašej objednávke. O tejto skutočnosti budete informovaní prostredníctvom emailu. Pre ostatné platby sa vytvorí harmonogram.
Ak sú podklady väčšieho rozsahu ako 5 strán, rozdelíme ich na niekoľko priebežných ukážok. Každú môžete (musíte) konzultovať so školiteľom a pripomienkovať. Frekvencia a rozsah zasielania ukážok je vždy na vzájomnej dohode.
Naša personálna politika je prísne zameriavaná na dokonalú selekciu kvalitných autorov! Všetky texty, ktoré si u nás objednáte sú spracovávané len vyškolenými a vysokoškolsky vzdelanými odborníkmi, ktorí sú kompetentní k vyhotovovaniu podkladov v danej oblasti.
Zaručujeme Vám spracovanie originálnej práce. Naši spracovatelia sú zmluvne viazaní pod hrozbou vysokej sankcie vypracovávať originálne diela. Zákazku uzatvárame až po tom ako nám zašlete protokol zhody z CRZP SR s akceptovateľným výsledkom.
Pri našom vypracovanom systéme postupného odovzdávania ukážok a kontrole z Vašej strany sa to v podstate nemôže stať. V prípade potreby sa na práci robia úpravy, až pokiaľ neprejavíte úplnú spokojnosť. Ak by ste aj napriek tomu neboli s prácou spokojní ( nebude dodržaná Vaša špecifikácia v objednávkovom formulári) garantujeme Vám vrátenie peňazí.
Všetky podklady k práci sú zasielané prostredníctvom emailu na Vami zadanú emailovú adresu.
Termín spracovania podkladov si do objednávky zadávate Vy. V prípade, že sa na Vašej zákazke začne pracovať, tak Vami stanovený termín spracovania bude samozrejme dodržaný.
K Vaším osobným údajom nemá nikto prístup, používame ich len ako fakturačné údaje. Ak máte aj tak obavy môžete vyplniť akékoľvek fakturačné údaje. Poprosíme Vás však o uvedenie správnych kontaktných údajov (emailová adresa a telefónne číslo). Bez nich sa nevieme s Vami spojiť resp. zaslať cenovú ponuku.Ochrana osobných údajov a diskrétnosť našich zákazníkov je naša najvyššia priorita. Nikdy sa nezverejnia iným osobám! Všetky informácie, ktoré nám oznámite, sú považované za obchodné tajomstvo.
Z dôvodu zachovania obojstrannej anonymity, prebieha komunikácia so spracovateľom nami sprostredkovane, prostredníctvom emailu. V prípade potreby nás, samozrejme, môžete kontaktovať telefonicky.
Pokiaľ práve nemáte dostatok financií, tak platbu vieme rozdeliť na viacero častí bez navýšenia. Túto možnosť môžete s nami vopred odkonzultovať.
Ak potrebujete ihneď poradiť, v dolnom rohu nájdete chat. Ak sme online, tak môžete ihneď s nami začať rozhovor resp. nám nechať odkaz na našich e – mailových adresách, alebo cez kontaktný formulár prípadne telefonicky.